'Pagne for the pain

Kategori: Normala prylar

Jag DJar en del och igår hade jag första spelningen i år - som visade sig vara pure gold! Det är tydligen en ny trend att beställa in champagne till DJn, därav Lorentz-citatet, och jag tycker den ska hålla i sig läääänge. 
Ändå fanns vissa störningsmoment, som alltid. Jag hatar killar på klubb. Igår kom en snubbe fram och bad om Eminem - som jag inte spelar p.g.a. våldtäktshot till bl.a. Lana del Rey och Iggy Azalea - och när jag berättade för honom att jag inte spelar Eminem blev han sjukt arg och spenderade typ resten av kvällen med att smyga runt i baren och se hotfull ut. Alltså han sa inget, men gick bara runt och störade sig. Kan inte riktigt beskriva det men det var så sjukt obehagligt.
 
En annan sak är när snubbar kommer fram och önskar låt, som jag inte har, och sedan säger "äääh vafan låt mig ta över, jag är lika bra som du". Nej, det är ni inte! Ni suger!
 
Annars var det bra, nu ska jag battla bakfylla och littarbete.
 
 
Kommentera inlägget här: